Apskritai, rengdami vertinimo rubrikas, dėstytojai pirmiausia apsisprendžia dėl kriterijų ar esminių elementų, kuriuos studentų darbas turi pademonstruoti, kad atitiktų kokybės standartus. Vėliau jie turėtų apibrėžti pasiekimų lygius, kurie turi būti įtraukti į aukštojo mokslo įstaigos priimtą vertinimo schemą. Galiausiai, naudojant aprašomąsias vertinimo skales (pvz., silpnas, patenkinamas, stiprus arba prastas, priimtinas, geras, puikus), kiekvienam lygiui ir kiekvienam kriterijui ar esminiam elementui turėtų būti aprašyti išsamūs pasiekimų rodikliai. Studentų pažymys turėtų būti gaunamas tikslingų, atitinkančių jų darbą vertinimų ir komentarų, tačiau dėstytojai taip pat turėtų apsvarstyti galimybę palikti daugiau vietos konkretiems komentarams apie studentų rezultatus, kurie padėtų jiems geriau suprasti, koks ir kodėl jiems parašytas galutinis įvertinimas.

Ypač tada, kai studentai nėra įpratę prie vertinimo rubrikų, dėstytojai turėtų apsvarstyti galimybę pateikti pavyzdžių, kaip jos naudojamos, kad studentams būtų aišku, kaip jie dirba, ir ko dėstytojai iš jų tikisi. Kita galimybė – sustiprinti studentų mokymosi patirtį įtraukiant juos į kūrimo procesą; tokiu būdu skatinant jų iniciatyvumą ir atskaitomybę už savo mokymąsi.



Paskutinį kartą keista: penktadienis, 2023 sausio 20, 13:31