- Pedagoginiu požiūriu tai:
- Didina skaidrų vertinimą, nes jame aiškiai nurodomi kokybės standartai, kurių turi siekti studentai;
- Suteikia studentams aiškesnį vaizdą apie tai, ką reiškia geresni rezultatai (pagal konkrečius kriterijus);
- Skatina reflektyvaus mokymosi praktiką, pagrįstą savęs ir tarpusavio vertinimu;
- Skatina savalaikį ir individualizuotą grįžtamąjį ryšį;
- Leidžia studentams ugdyti vertinimo kompetencijas.
Techniniu požiūriu tai:
- Pagerina ugdomąjį vertinimą
- leidžia įvertinti mokymosi procesą
- palengvina savalaikį dėstytojo grįžtamąjį ryšį, taip pat įsivertinimą ir tarpusavio vertinimą
- Kai kuriose mokymosi aplinkose yra įrankių, skirtų technologijomis grindžiamo vertinimo rubrikoms kurti. Taip pat yra kitų išorinių įrankių:
- Greitoji rubrika (https://www.quickrubric.com/ ) – kuri ne tik suteikia tam tikrų išteklių, pabrėžiančių rubrikų pedagoginį naudingumą, bet ir leidžia kurti rubriką nuo nulio, kuri gali būti išsaugoti, atspausdinti ir bendrinti su kitais;
- Rubric Maker (https://rubric-maker.com/ ) – kuriai nereikia registracijos ir kuri veikia žiniatinklyje. Įrankis taip pat leidžia kurti, spausdinti ir dalytis rubrikomis (bet ne išsaugoti);
- RubiStar (http://rubistar.4teachers.org/index.php ) – kuri nereikalauja registracijos ir pateikia skirtingų sričių (pvz., matematikos, rašymo, gamtos mokslų, muzikos, skaitymo) rubrikų šablonus, kuriuos galima redaguoti ir išsaugoti.
Paskutinį kartą keista: penktadienis, 2023 sausio 20, 13:31