Klausimai ne tik įvertina tai, ką studentai žino, bet ir gali atskleisti skirtingus žinių, įgūdžių ir vertybių / pareigų lygius. Kai kurie svarstymai, susiję su vertinimo klausimais / užduotimis, yra šie:
- Dar kartą peržiūrėkite mokymosi rezultatus, kuriuos suformulavote studijų dalyko pradžioje, nustatykite, ką norite, kad studentai žinotų, ir įvertinkite, ką jiems ketinate pasiekti;
- Naudokite Bloom's Taxonomy peržiūrėti veiksmažodžius, kurie galėtų pateikti aukštesnės eilės klausimus, pvz., taikyti, palyginti, apibūdinti ir kt.;
- Nepamirškite, kad kompetencijoms ugdyti reikia daugiau nei žinių ir įgūdžių, tai taip pat reiškia vertybių/atsakomybių ugdymą, kurios turėtų būti integruotos į ugdymo turinį ir susietos tarpusavyje;
- Apsvarstykite galimybę paprašyti studentų sukurti ir pateikti klausimus po paskaitos ir peržiūrėti juos, kad būtų galima juos panaudoti;
- Nuolat stebėkite studentų mokymąsi ir reguliariai teikite grįžtamąjį ryšį;
- Suplanuokite vertinimo veiklą, kuri atitiktų skirtingus žinių, įgūdžių ir vertybių / pareigų lygius.
- Techniniu požiūriu:
- Naudokite skaitmeninius įrankius, leidžiančius įtraukti įvairių tipų klausimus (pvz., trumpą atsakymą, kelis pasirinkimus, atitikimą, esė / atvirą klausimą ir pan.), nes skirtingi studentai gali geriau arba prasčiau atsakyti į įvairius klausimus. klausimų tipai;
- Apsvarstykite galimybę naudoti skaitmenines vertinimo rubrikas, kad studentams būtų aišku, ką jie turėtų įgyti žinių, įgūdžių ir vertybių/atsakomybių prasme;
- Integruoti vertybių / pareigų ugdymą, pagrįstą, pavyzdžiui, nuotoliniu, sinchroniniu arba asinchroniniu bendradarbiavimu, siekiant didinti (tarp)kultūrinį sąmoningumą ir jautrumą bei spręsti pasaulinius iššūkius.
Paskutinį kartą keista: antradienis, 2023 kovo 28, 16:07