• Žinių vertinimas. Vis aktualiau tampa įvertinti, kaip studentai konstruoja naujas žinias, integruodami jas su ankstesnėmis žiniomis. Tai galima įvertinti plėtojant veiklas, kurios skatina samprotavimą, taip pat analitinį ir kritinį mąstymą.
  • Įgūdžių vertinimas. Gebėjimų vertinimo įvertinimas leidžia nustatyti asmens stipriąsias ir silpnąsias puses. Pagrindinis šio vertinimo tikslas – nustatyti studentų spragas ir atitinkamai pakoreguoti mokymosi veiklą, taip pat išryškinti studentų stipriąsias puses ir panaudoti jas kitų besimokančiųjų tobulėjimui.
  • Vertybių vertinimas. Vertybės lemia individų elgesį ir nurodo įsitikinimus, skatinančius juos elgtis tam tikru būdu. Švietimo kontekste ypač svarbu ugdyti ir vertinti: i) asmenines vertybes, kurias asmenys laiko svarbiausiomis ir kurias jie demonstruoja kasdieniame gyvenime (pvz., kūrybiškumas, nuolankumas, sąžiningumas, atjauta, nesavanaudiškumas ar draugystė); ii) santykių vertybės, kurios atsispindi individų sąveikoje su kitu (pvz., pasitikėjimas, dosnumas, empatija ir tarpkultūrinis bendravimas); ir iii) visuomenės (arba pasaulinės) vertybės, nurodančios, kaip asmenys yra susiję su visuomene (pvz., aplinkosauginis sąmoningumas ir atskaitomybė, sąžiningumas, orumas, asmens teisės, bendruomenė ir socialinė atsakomybė). 
  • Komandinis mokymasis (angl. team-based learning). Komandinis mokymasis apima veiksmų seką, apimančią individualų darbą, komandinį darbą ir tiesioginį grįžtamąjį ryšį. Tai reiškia individualų studento pasirengimą prieš mokymosi sesiją, po kurio atliekamas testas, į kurį studentai atsako du kartus, pirmiausia individualiai (iRAT žingsnis), o paskui grupinėje aplinkoje (tRAT žingsnis).
  • Iššūkiais pagrįstas mokymasis (angl. challenge-based learning). Iššūkiais pagrįstas mokymasis reiškia socio-techninės problemos identifikavimą, analizę ir sprendimo sukūrimą. Mokymosi patirtis grindžiama daugiadisciplininiu ir bendradarbiavimo darbu (su skirtingomis suinteresuotosiomis asmenų grupėmis are atskirais individais), siekiant sukurti aplinkos, socialiniu ir (arba) ekonominiu požiūriu tvarų sprendimą (Kohn Rådberg, Lundqvist, Malmqvist ir Hagvall Svensson, 2020).
  • Tarptautinis mokymasis bendradarbiaujant (angl., collaborative online international learning). Šis mokymasis yra pagrįstas studentų skaitmeninių technologijų naudojimu plėtojant bendradarbiavimu pagrįstą veiklą su tarptautiniais bendramoksliais; tai atveria galimybę plačiau dalyvauti akademinio mobilumo programose, kurios paprastai reikalauja geografinio mobilumo.


Síðast breytt: föstudagur, 20. janúar 2023, 1:30 PM