- Crews, T B., Bordonada, TM ir Wilkinson, K. (2017). „Studentų grįžtamasis ryšys apie kokybę svarbūs internetinių kursų projektavimo standartams“. Gauta iš: https://er.educause.edu/articles/2017/6/student-feedback-on-quality-matters-standards-for-online-course-design
- Jensen, L., Bearman, M., Boud, D. (2021). „Supratimas apie grįžtamąjį ryšį mokantis internetu. Kritinė apžvalga ir metaforų analizė“. Gauta iš: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0360131521001482
- Nasir, S., Ismail, N., Yaacob WFW (2019). „Studentų grįžtamasis ryšys internete pobūdis aukštosiose mokyklose“. Tarpt. J. Inovacijos ir mokymasis. 25 straipsnio 4 dalį. 377–392. Gauta iš: https://www.researchgate.net/publication/333606454_The_nature_of_online_students'_feedback_in_higher_education
- Reid, B. (1993) „Bet mes tai jau darome“: Reagavimo į reflektyviosios praktikos sampratą tyrinėjimas, siekiant pagerinti jos palengvinimą. Slaugytojų mokymas šiandien. 13. 305-309. https://doi.org/10.1016/0260-6917(93)90058-A
- Sharma, P. (2010). „Studentų refleksijos gerinimas naudojant internetinius dienoraščius: pamokos, įgytos iš dviejų įgyvendinimo tyrimų“. Refleksinė praktika. 11 straipsnio 2 dalį. 127-141. DOI: 10.1080/14623941003683201
- Tedeschi, M. (2021). „Nuo klasės iki internetinio ugdymo – pedagogo įžvalgos“. Gauta iš: https://hillside.net/plop/2021/papers/8.2.pdf
- Wisniewski, B., Zierer, K. ir Hattie, J. (2020). Peržiūrėta grįžtamojo ryšio galia: edukacinio grįžtamojo ryšio tyrimo meta analizė. Gauta iš https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2019.03087/full
Ostatnia modyfikacja: wtorek, 28 marca 2023, 16:32