• Pedagoginiu požiūriu tai: 
    • Padeda koreguoti ir tobulinti mokymo metodus ir būdus;
    • Leidžia keisti bendrą pedagoginį požiūrį; 
    • Prisideda prie mokymo(si) kokybės gerinimo; 
    • Leidžia dėstytojui daugiau sužinoti apie studentų rūpesčius, mokymosi sunkumus ir mokymosi lūkesčius; 
    • Padeda studentui savarankiškai mokytis; 
    • Įsitraukdami į technologijomis grindžiamą tarpusavio vertinimo veiklas, studentai gali ugdyti grįžtamojo ryšio raštingumą ir tam tikrus vertinimo įgūdžius bei kompetencijas. 
  • Techniniu požiūriu tai: 
    • Taupo laiką; 
    • Palengvina grįžtamojo ryšio teikimo/rinkimo bei savi-refleksijos procesus; 
    • Siūlo kompiuteriu sukurtas ataskaitas.

Naposledy změněno: pátek, 20. ledna 2023, 13.34