• Studentų grįžtamojo ryšio rinkimas. Procesas, kurio metu besimokantieji yra skatinami teikti grįžtamąjį ryšį apie mokymo(si) procesą, kad apmąstytų savo mokymosi sėkmę ir rūpesčius, siekiant koreguoti ir tobulinti pedagogines strategijas bei užtikrinti bendrą ugdymo kokybę. Be to, studentų gali būti paprašyta pateikti grįžtamąjį ryšį apie savo mokymo(si) ir vertinimo procesus, siekiant juos įtraukti į savirefleksijos praktiką ir skatinti savireguliacinį mokymąsi ir metakognityvinių įgūdžių ugdymą. 
  • Grįžtamasis ryšys. Grįžtamasis ryšys yra laikomas neatsiejama mokymo/si ir vertinimo procesų dalimi. Grįžtamasis ryšys gali būti teikiami įvairiais būdais. Skaitmeninės mokymosi technologijos gali labai prisidėti prie grįžtamojo ryšio teikimo ir gavimo proceso. Tiesą sakant, pati grįžtamojo ryšio sąvoka reiškia informacijos šaltinį, kuris gali būti naudojamas mokymo(si) ir vertinimo tobulinimo tikslams (Wisniewski ir kt., 2020). Grįžtamąjį ryšį gali teikti bet kurios susijusios suinteresuotosios asmenų grupės (pvz., dėstytojai, studentai, akademinis personalas ir kt.) 
  • Studentų refleksija. Terminas refleksija vartojamas nurodant išgyvento įvykio įvertinimo procesą, siekiant ištirti, įvertinti ir paaiškinti, o tai darant nušviesti mokymą (Reid, 1993). Vienas iš pagrindinių dėstytojų tikslų yra paskatinti studentus įsitraukti į refleksijos procedūras, nes tai gali prisidėti prie mokymosi palengvinimo ir turtingos mokymosi patirties kūrimo, leidžiant besimokantiesiems tapti savarankiškesniems ir prisiimti atsakomybę už savo mokymąsi (Sharma, 2010).

Modifié le: vendredi 20 janvier 2023, 13:34