- Bickle, MC ir Rucker, R. (2018). „Studentų tarpusavio sąveika: internetinės klasės humanizavimas naudojant technologijas ir grupines užduotis“. Ketvirtinė nuotolinio mokymo apžvalga 19(1).
- Brookhart, SM (2008). Kaip pateikti efektyvų grįžtamąjį ryšį savo studentams . Aleksandrija, Virdžinija: ASCD. Gauta iš https://www.nu.edu/resources/how-to-provide-effective-online-course-feedback-to-students/
- Boud, D., Cohen, R. ir Sampson, J. (2001). „Mokymasis iš kolegų ir vertinimas“. In: Peer learning in high school , Boud, D., Cohen, R. ir Sampson, J. (eds). Londonas: Kogan Page. 67-81.
- Carless, D. (2015). „Į mokymąsi orientuoto vertinimo procesų tyrinėjimas“. Aukštasis mokslas. 69 straipsnio 6 dalį. 963-976.
- Carles, D. (2018). „Grįžtamasis ryšys ir ilgesnis laikotarpis: grįžtamojo ryšio spiralių link“. Gauta iš: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/02602938.2018.1531108?scroll=top&needAccess=true
- Carlessas, D. ir D. Boudas. (2018). „Studentų grįžtamojo ryšio raštingumo ugdymas: grįžtamojo ryšio įsisavinimas“. Vertinimas ir vertinimas aukštosiose mokyklose .43 (8).1315–25.
- Crisp EA ir Bonk JC (2018). „Besimokančiojo grįžtamojo ryšio patirties apibrėžimas“. TechTrends . 62 straipsnio 6 dalį.
- Esterhazy, R. ir C. Damşa. (2017). „Atsiliepimo proceso išpakavimas: bakalauro studentų sąveikos reikšmės ir atsiliepimų komentarų kūrimo analizė“. Aukštojo mokslo studijos. doi: 10.1080/03075079.2017.1359249.
- Forsythe, A. ir S. Johnson. (2017). „Ačiū, bet ne – ačiū už atsiliepimą“. Vertinimas ir vertinimas aukštosiose mokyklose . 42(6).850–9.
- Hattie, J. ir Clarke; S. (2019). Matomas mokymosi grįžtamasis ryšys , Niujorkas: Routledge.
- Hattie, J. ir Timperley. H. (2007). Grįžtamojo ryšio galia. Edukacinių tyrimų apžvalga, 77, 81-112.
- Jessop, T. ir C. Tomas. (2017). „Programos vertinimo modelių įtaka studentų mokymuisi“. Vertinimas ir vertinimas aukštosiose mokyklose. 42 straipsnio 6 dalį. 990–9.
- Murch, G. (2019). Atsiliepimų taisymas . Melburnas: Wiley
- Nasir, SAM, Yaacob, WFW ir Ismail, N. (2019). „internetinių studentų prigimtis
- grįžtamasis ryšys aukštosiose mokyklose“. Tarpt. J. Inovacijos ir mokymasis . 25 straipsnio 4 dalį. 377–392.
- Nieminen, JH, Tai, J., Boud, D. ir Henderson, M. (2022). „Studentų agentūra atsiliepimuose: už individo ribų“. Vertinimas ir vertinimas aukštajame moksle , 47(1), 95–108. https://doi.org/10.1080/02602938.2021.1887080
- Pitt, E., Bearman, M. ir Esterhazy, R. (2020). „Žemų pasiekimų ir grįžtamojo ryšio mokantis galvosūkis“. Assessment & Evaluation in Higher Education, 45(2), 239–250. https://doi.org/10.1080/02602938.2019.1630363
- Ritchhart, R., Church, M. ir Morrison, K. (2011). Mąstymo matomumas: kaip skatinti visų besimokančiųjų įsitraukimą, supratimą ir nepriklausomybę. (1-asis leidimas) San Franciskas, Kalifornija: Jossey-Bass.
- Tricomi, E. ir DePasque, S. (2016). „Grįžtamojo ryšio vaidmuo mokymuisi ir motyvacijai“. Naujausi žmogaus motyvacijos neuromokslų tyrimų pokyčiai (Motyvacijos ir pasiekimų pažanga , (19). Emerald Group Publishing Limited, Bingley. 175-202. https://doi.org/10.1108/S0749-742320160000019015
- Wisniewski, B., Zierer, K. ir Hattie, J. (2020). Peržiūrėta grįžtamojo ryšio galia: edukacinio grįžtamojo ryšio tyrimo metaanalizė. Gauta iš https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2019.03087/full
Síðast breytt: föstudagur, 20. janúar 2023, 1:34 PM