- Pedagoginiu požiūriu tai:
- Leidžia susieti grįžtamąjį ryšį su rubrikos vertinimo kriterijais, verčia studentus rašyti komentarus atsižvelgiant į kiekvieną vertinimo kriterijų;
- Atkreipia dėmesį į vertinimo užduotį, sufokusuoja studento pastangas;
- Motyvuoja studentus dirbti, skatina daryti viską, ką studentai gali;
- Pateikiami esamos gerosios praktikos įrodymai – studentas žino, ką ir kodėl padarė gerai;
- Paaiškina numatomus kiekvienos vertinimo veiklos standartus;
- Pasiūlo tobulėjimo būdus;
- Konstruktyvus grįžtamasis ryšys suteikia galimybę studentams patiems kontroliuoti savo vertinimą, nes jie tampa aktyviais mokymosi ir vertinimo proceso dalyviais.
- Techninis požiūris:
- Suteikia geresnę apžvalgą, kur studentai yra mokymosi/mokymo procese;
- Optimizuoja grįžtamojo ryšio teikimo logistiką;
- Taupo laiką.
Paskutinį kartą keista: penktadienis, 2023 sausio 20, 13:33