• Pedagoginiu požiūriu tai: 
    • Leidžia susieti grįžtamąjį ryšį su rubrikos vertinimo kriterijais, verčia studentus rašyti komentarus atsižvelgiant į kiekvieną vertinimo kriterijų; 
    • Atkreipia dėmesį į vertinimo užduotį, sufokusuoja studento pastangas; 
    • Motyvuoja studentus dirbti, skatina daryti viską, ką studentai gali; 
    • Pateikiami esamos gerosios praktikos įrodymai – studentas žino, ką ir kodėl padarė gerai; 
    • Paaiškina numatomus kiekvienos vertinimo veiklos standartus; 
    • Pasiūlo tobulėjimo būdus; 
    • Konstruktyvus grįžtamasis ryšys suteikia galimybę studentams patiems kontroliuoti savo vertinimą, nes jie tampa aktyviais mokymosi ir vertinimo proceso dalyviais. 
  • Techninis požiūris: 
    • Suteikia geresnę apžvalgą, kur studentai yra mokymosi/mokymo procese; 
    • Optimizuoja grįžtamojo ryšio teikimo logistiką; 
    • Taupo laiką.

Zuletzt geändert: Freitag, 20. Januar 2023, 13:33