Browse the glossary using this index

Special | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | ALL

V

Vertinimo užduotys

Vertinimo užduotys apibrėžiamos kaip bet kokios vertinimo veiklos ar metodai, kurie dažniausiai atliekami mokymosi ciklo pabaigoje ir kurių pagrindinis tikslas yra patikrinti studento turinio žinias (Carless, 2013). 


Vertybių vertinimas

Vertybės lemia individų elgesį ir nurodo įsitikinimus, skatinančius juos elgtis tam tikru būdu. Švietimo kontekste ypač svarbu ugdyti ir vertinti: i) asmenines vertybes, kurias asmenys laiko svarbiausiomis ir kurias jie demonstruoja kasdieniame gyvenime (pvz., kūrybiškumas, nuolankumas, sąžiningumas, atjauta, nesavanaudiškumas ar draugystė); ii) santykių vertybės, kurios atsispindi individų sąveikoje su kitu (pvz., pasitikėjimas, dosnumas, empatija ir tarpkultūrinis bendravimas); ir iii) visuomenės (arba pasaulinės) vertybės, nurodančios, kaip asmenys yra susiję su visuomene (pvz., aplinkosauginis sąmoningumas ir atskaitomybė, sąžiningumas, orumas, asmens teisės, bendruomenė ir socialinė atsakomybė).