Browse the glossary using this index
Special | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | ALL
V |
---|
Vertybių vertinimasVertybės lemia individų elgesį ir nurodo įsitikinimus, skatinančius juos elgtis tam tikru būdu. Švietimo kontekste ypač svarbu ugdyti ir vertinti: i) asmenines vertybes, kurias asmenys laiko svarbiausiomis ir kurias jie demonstruoja kasdieniame gyvenime (pvz., kūrybiškumas, nuolankumas, sąžiningumas, atjauta, nesavanaudiškumas ar draugystė); ii) santykių vertybės, kurios atsispindi individų sąveikoje su kitu (pvz., pasitikėjimas, dosnumas, empatija ir tarpkultūrinis bendravimas); ir iii) visuomenės (arba pasaulinės) vertybės, nurodančios, kaip asmenys yra susiję su visuomene (pvz., aplinkosauginis sąmoningumas ir atskaitomybė, sąžiningumas, orumas, asmens teisės, bendruomenė ir socialinė atsakomybė). | ||