Fletta í safni út frá þessari reglu

Sérstakt | A | Á | B | C | D | Ð | E | É | F | G | H | I | Í | J | K | L | M | N | O | Ó | P | Q | R | S | T | U | Ú | V | W | X | Y | Ý | Z | Þ | Æ | Ö | Allar færslur

S

Seminaras

Moodle veiklos modulis arba įrankis, skirtas įsivertinimui ar tarpusavio vertinimui, leidžiantis paskirstyti užduotis, apibrėžti grįžtamojo ryšio strategijas, palengvinti įvertinimą ir rinkti duomenis (Irwin, 2019).


Skaidrumas

Skaitmeninio vertinimo srityje skaidrumas reiškia atvirumą ir dalijimąsi aiškiais vertinimo kriterijais su studentais, užtikrinant, kad jie suprastų mokymosi rezultatus ir rodiklius bei ryšį tarp jų. Skaidrumas ne tik prisideda prie atskaitomybės, bet ir sustiprina studentų dalyvavimą mokymo ir mokymosi procesuose bei savireguliacinį mokymąsi, nes aiškiai nubrėžia tikslus, strategijas ir vertinimo schemas, apie kurias turi būti pranešama laiku ir kurie taip pat turi būti aptariami su studentais.


Studentų grįžtamojo ryšio rinkimas

Procesas, kurio metu besimokantieji yra skatinami teikti grįžtamąjį ryšį apie mokymo(si) procesą, kad apmąstytų savo mokymosi sėkmę ir rūpesčius, siekiant koreguoti ir tobulinti pedagogines strategijas bei užtikrinti bendrą ugdymo kokybę. Be to, studentų gali būti paprašyta pateikti grįžtamąjį ryšį apie savo mokymo(si) ir vertinimo procesus, siekiant juos įtraukti į savirefleksijos praktiką ir skatinti savireguliacinį mokymąsi ir metakognityvinių įgūdžių ugdymą.


Studentų refleksija

Terminas refleksija vartojamas nurodant išgyvento įvykio įvertinimo procesą, siekiant ištirti, įvertinti ir paaiškinti, o tai darant nušviesti mokymą (Reid, 1993). Vienas iš pagrindinių dėstytojų tikslų yra paskatinti studentus įsitraukti į refleksijos procedūras, nes tai gali prisidėti prie mokymosi palengvinimo ir turtingos mokymosi patirties kūrimo, leidžiant besimokantiesiems tapti savarankiškesniems ir prisiimti atsakomybę už savo mokymąsi (Sharma, 2010).


Studentų vaidmuo vertinime

Skaitmeninio vertinimo srityje studentų vaidmuo vertinime reiškia aktyvų ir atsakingą studentų įsitraukimą tiek į mokymąsi, tiek į vertinimo praktiką. Skirtingai nuo dėstytojo skatinamo, vienpusio grįžtamojo ryšio perdavimo (Pitt, Bearman ir Esterhazy, 2020), studentai dalyvauja dialoginiame procese, ieškodami (o ne tik gaudami) grįžtamojo ryšio iš įvairių šaltinių ir skirtingu metu, susiejant jį su savo patirtimi ir kontekstu ir naudojant jį informuotai ir nepriklausomai pasirenkant savo mokymąsi. Tokia veikla remiasi ugdomuoju ir konstruktyviu grįžtamuoju ryšiu (kuriuo pagrindu studentai gali veikti), peržengiant konkrečias užduotis.