Browse the glossary using this index

Special | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | ALL

P

Pažangos stebėjimas

Ši sąvoka dažnai reiškia duomenų apie studentų mokymąsi švietimo aplinkoje (pvz., virtualioje mokymosi aplinkoje) rinkimo ir analizės procesą, siekiant priimti pagrįstus sprendimus apie studento mokymąsi. Be to, tai leidžia dėstytojams pritaikyti instrukcijas arba imtis konkrečių pedagoginių priemonių ir intervencijų, kad palengvintų studentų mokymąsi ir padėtų jiems pasiekti numatytus mokymosi rezultatus (Reister ir Blanchard, 2020). Kitaip tariant, pažangos stebėjimas gali būti suprantamas kaip eilė procedūrų, skirtų įvertinti, kaip ir kiek studentai išmoko ir ar jie pasiekė numatytus mokymosi rezultatus per tam tikrą laikotarpį. Galiausiai reikia paminėti, kad mokymosi pažangą gali stebėti ir dėstytojai, ir patys studentai.


Portfelis

portfelius galima apibrėžti kaip tikslingą studentų darbų rinkinį, kuriame parodomos studento pastangos, pažanga ir pasiekimai vienoje ar keliose srityse (Paulson, Paulson ir Meyer, 1991, p. 60). Portfelis yra galingas vertinimo įrankis, nes jis pagrįstas sistemingu studento darbų rinkiniu. Be to, kad portfeliai atspindi daugybę kompetencijų, jie taip pat gali skirtis savo išvaizda, stiliumi ar pateikimu, taip įrodydami studentų pasiekimus, susijusius su iš anksto numatytais mokymosi rezultatais.