Browse the glossary using this index

Special | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | ALL

M

MC

Mikrokredencialas


Mikrokredencialas (MC)

tai mokymosi rezultatų, kuriuos besimokantysis įgijo po nedidelės apimties mokymosi, įrašas. Šie mokymosi rezultatai bus vertinami pagal skaidrius ir aiškiai apibrėžtus kriterijus. Mokymosi patirtis, kurią įgijus suteikiami mikrokredencialai, skirta suteikti besimokančiajam konkrečių žinių, įgūdžių ir gebėjimų, atitinkančių visuomenės, asmeninius, kultūrinius ar darbo rinkos poreikius. Mikrokredencialai priklauso besimokančiajam, jais galima dalytis ir juos galima perkelti. Jie gali būti atskiri arba sujungti į didesnius kredencialus. Jie grindžiami kokybės užtikrinimu pagal sutartus atitinkamo sektoriaus ar veiklos srities standartus. (EU 2022, p. 13)

Yra įvairių termino mikrokredencialas versijų dėl rašybos formos: pavyzdžiui, MikroKredencialas, mikrokredencialas, mikro kredencialas, Mikrokredencialas, Mikro-Kredencialas.




Mikrokredencialų teikėjai

tai švietimo ir mokymo įstaigos ir organizacijos, socialiniai partneriai (t. y. darbuotojams ir darbdaviams atstovaujančios organizacijos), darbdaviai ir pramonės atstovai, pilietinės visuomenės organizacijos, valstybinės užimtumo tarnybos (VUT), regioninės ir nacionalinės valdžios institucijos ir kitų rūšių subjektai, kurie rengia, teikia ir išduoda formaliojo, neformaliojo ir savaiminio mokymosi mikrokredencialus. Tai nepažeidžia regioninių ir nacionalinių teisės aktų ir aplinkybių. (EU 2022, p. 13)


Mišrus mokymasis (BL)

tai dviejų istoriškai atskirų mokymo ir mokymosi modelių - tradicinių F2F mokymosi sistemų ir paskirstytų mokymosi sistemų - mokymo derinys. Taip pat pabrėžiamas pagrindinis kompiuterinių technologijų vaidmuo mišriame mokyme. ... Žmonės pasirinko BL dėl trijų priežasčių: (1) geresnės pedagogikos, (2) didesnės prieigos / lankstumo ir (3) didesnio ekonominio efektyvumo. (Graham 2006, p. 3, p. 7; taip pat žr. Feng 2022)


Mokymosi parametrai

tai įvairios fizinės, internetinės, mišrios, virtualios ir skaitmeninės vietos, kontekstai ir kultūros, kuriose žmonės mokosi, apimančios visas aplinkas, kuriose gali vykti formalusis, neformalusis ir savaiminis mokymasis. (EU 2022, p. 13)


Mokymosi rezultatai

galima apibūdinti kaip teiginius ar paaiškinimus apie tai, ką besimokantysis žinos, supras ir gebės padaryti, jei dalyvaus ir sėkmingai atliks tam tikrą mokymosi veiklą. Pagal apibrėžtį mokymosi rezultatai apima šiuos elementus: požiūrį, elgesį, įgūdžius ir vertybes. (Biggs ir Tang, 2007)


MOOC

(angl. Massive Open Online Course) Masiniai atvirieji nuotoliniai dalykai