Special | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | ALL
M |
---|
MCMikrokredencialas | |
Mikrokredencialų teikėjaitai švietimo ir mokymo įstaigos ir organizacijos, socialiniai partneriai (t. y. darbuotojams ir darbdaviams atstovaujančios organizacijos), darbdaviai ir pramonės atstovai, pilietinės visuomenės organizacijos, valstybinės užimtumo tarnybos (VUT), regioninės ir nacionalinės valdžios institucijos ir kitų rūšių subjektai, kurie rengia, teikia ir išduoda formaliojo, neformaliojo ir savaiminio mokymosi mikrokredencialus. Tai nepažeidžia regioninių ir nacionalinių teisės aktų ir aplinkybių. (EU 2022, p. 13) | |
Mišrus mokymasis (BL)tai dviejų istoriškai atskirų mokymo ir mokymosi modelių - tradicinių F2F mokymosi sistemų ir paskirstytų mokymosi sistemų - mokymo derinys. Taip pat pabrėžiamas pagrindinis kompiuterinių technologijų vaidmuo mišriame mokyme. ... Žmonės pasirinko BL dėl trijų priežasčių: (1) geresnės pedagogikos, (2) didesnės prieigos / lankstumo ir (3) didesnio ekonominio efektyvumo. (Graham 2006, p. 3, p. 7; taip pat žr. Feng 2022) | |
Mokymosi parametraitai įvairios fizinės, internetinės, mišrios, virtualios ir skaitmeninės vietos, kontekstai ir kultūros, kuriose žmonės mokosi, apimančios visas aplinkas, kuriose gali vykti formalusis, neformalusis ir savaiminis mokymasis. (EU 2022, p. 13) | |
Mokymosi rezultataigalima apibūdinti kaip teiginius ar paaiškinimus apie tai, ką besimokantysis žinos, supras ir gebės padaryti, jei dalyvaus ir sėkmingai atliks tam tikrą mokymosi veiklą. Pagal apibrėžtį mokymosi rezultatai apima šiuos elementus: požiūrį, elgesį, įgūdžius ir vertybes. (Biggs ir Tang, 2007) | |
MOOC(angl. Massive Open Online Course) Masiniai atvirieji nuotoliniai dalykai | |