Browse the glossary using this index

Special | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | ALL

K

Komandinis mokymasis

Komandinis mokymasis apima veiksmų seką, apimančią individualų darbą, komandinį darbą ir tiesioginį grįžtamąjį ryšį. Tai reiškia individualų studento pasirengimą prieš mokymosi sesiją, po kurio atliekamas testas, į kurį studentai atsako du kartus, pirmiausia individualiai (iRAT žingsnis), o paskui grupinėje aplinkoje (tRAT žingsnis).


Konstruktyvus derinimas

Tai yra pedagoginė praktika, kai mokymo, mokymosi ir vertinimo veikla yra tiesiogiai susieta su numatomais mokymosi rezultatais, siekiant palengvinti studentų mokymąsi (Biggs ir Tang, 2007). 


Konstruktyvus grįžtamasis ryšys

Apibrėžiamas kaip greitų ir tinkamų peržiūrų ar mokymosi pasiūlymų teikimas, pagrįstas konkrečiomis užduotimis ar užduotimis. Konstruktyvus grįžtamasis ryšys apima probleminių sričių nustatymą, skatinimą klausti ir galimų pasiūlymų ir (arba) sprendimų teikimą. Skaitmeninėje aplinkoje grįžtamojo ryšio teikimą galima palengvinti naudojant tam tikrus aplinkos siūlomus įrankius. (Chingas, 2014 m.; Chen, Hung ir Fang, 2015 m.).