Special | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | ALL
G |
---|
Grįžtamasis ryšysStudentų reakcija į mokymąsi yra pagrindinis elementas, leidžiantis įvertinti, kaip mokymosi kokybė suvokiama TGM aplinkoje (Nasir, Yaacob ir Ismail, 2019). Pati grįžtamojo ryšio samprata rodo, kad grįžtamasis ryšys yra informacijos šaltinis, reikalingas užduočiai ar studento rezultatams pagerinti, mokymosi elgsenai modifikuoti, arba motyvacijai kelti (Wisniewski ir kt., 2020). Grįžtamasis ryšys yra būtina prasmingos mokymosi patirties sąlyga. | ||
Grįžtamasis ryšysGrįžtamasis ryšys yra laikomas neatsiejama mokymo/si ir vertinimo procesų dalimi. Grįžtamasis ryšys gali būti teikiami įvairiais būdais. Skaitmeninės mokymosi technologijos gali labai prisidėti prie grįžtamojo ryšio teikimo ir gavimo proceso. Tiesą sakant, pati grįžtamojo ryšio sąvoka reiškia informacijos šaltinį, kuris gali būti naudojamas mokymo(si) ir vertinimo tobulinimo tikslams (Wisniewski ir kt., 2020). Grįžtamąjį ryšį gali teikti bet kurios susijusios suinteresuotosios asmenų grupės (pvz., dėstytojai, studentai, akademinis personalas ir kt.) | ||
Grįžtamojo ryšio ciklasSąvoka grįžtamojo ryšio ciklas reiškia procesą, kai studentai pateikia savo užduotis vertinti, tada gauna grįžtamąjį ryšį, po to atitinkamai pakoreguoja užduotį, taip pagerindami savo mokymąsi. Pagrindinis grįžtamojo ryšio praktikos iššūkis yra skatinti studentų mokymąsi, taip dalyvaujant grįžtamojo ryšio cikle (Carless, 2018). Vieno ciklo mokymasis leidžia identifikuoti problemą ar užduotį, o dvigubo ciklo mokymasis papildomai iš naujo įvertina, kaip sprendžiama problema ar užduotis. | ||