Atlikdami tarpusavio grįžtamojo ryšio veiklas, gali pasitaikyti, kad kai kurie studentai, nerūpestingai arba netinkamai pažymės užduotis. Esant tokiai situacijai, skirtingų vertinimo strategijų naudojimas, vertinimo rubrikų kūrimas ir įtraukiančių veiklų pristatymas gali padėti motyvuoti studentus.
- Pagalvokite apie konkrečią užduotį, į kurią galėtumėte įtraukti tarpusavio vertinimo veiklą (be rašytinių užduočių galite naudoti kitas priemones, pvz., studentų sukurtus vaizdo įrašus ar kitus rezultatus; taip pat galite apsvarstyti grupinius projektus, kad studentai galėtų dalytis ir paremti vieni kitus dalyvaudami tarpusavio vertinimo procese);
- Apmąstykite, kaip ši veikla, o tiksliau tarpusavio vertinimas, koreliuoja su Jūsų dalyko mokymosi rezultatais.
- Nuspręskite, ar (ir kaip) tarpusavio vertinimas turės įtakos studentų vertinimui, ir pasirinkite tinkamiausią vertinimo strategiją (t.y., kaupiamąjį vertinimą, komentarus, klaidų skaičių ir rubrikas).