Wednesday, 3 July 2024, 12:32 PM
Site: Virtual Mobility platform
Course: Vertinimo strategijos planavimas ir rengimas nuotolinėms studijoms (TMO1_LT)
Glossary: Žodynas
Į

Į mokymąsi orientuotas vertinimas

 Į mokymąsi orientuoto vertinimo idėja yra susijusi su vertinimo strategija, kuri yra paremta ugdomojo vertinimo vertybėmis, tačiau taip pat apjungia ir apibendrinamojo vertinimo strategijos elementus, kad būtų gerinimas besimokančių mokymąsis (Carless, 2015). 

Įgūdžių vertinimas

Gebėjimų vertinimo įvertinimas leidžia nustatyti asmens stipriąsias ir silpnąsias puses. Pagrindinis šio vertinimo tikslas – nustatyti studentų spragas ir atitinkamai pakoreguoti mokymosi veiklą, taip pat išryškinti studentų stipriąsias puses ir panaudoti jas kitų besimokančiųjų tobulėjimui.

I

Iššūkiais pagrįstas mokymasis

Iššūkiais pagrįstas mokymasis reiškia socio-techninės problemos identifikavimą, analizę ir sprendimo sukūrimą. Mokymosi patirtis grindžiama daugiadisciplininiu ir bendradarbiavimo darbu (su skirtingomis suinteresuotosiomis asmenų grupėmis are atskirais individais), siekiant sukurti aplinkos, socialiniu ir (arba) ekonominiu požiūriu tvarų sprendimą (Kohn Rådberg, Lundqvist, Malmqvist ir Hagvall Svensson, 2020).